PDA

View Full Version : my crew



Reinier
08-31-2002, 10:31 AM
this is like pretty much all of my friends except for some chicks who left my party at like 3 am instead of sleeping over like the rest. they had to go somewhere today or something.

Reinier
08-31-2002, 10:44 AM
this guy came to my party after consecutively completing a 3 week party holiday, a totally useless self initiated record of movie marathon taking 33 hours and a very long walk trying to find his way to my house via all sorts of places. then he drank too much and was all gone after some hours. the inside was kinda full so he decided hed just sleep outside on this little bench which was way too short.
he didn`t get up from there anymore till like 10 am.
pretty sad story, but the photo showed the situation when he woke up there so well i thought it was cool

Reinier
08-31-2002, 11:03 AM
ill add some with people who were missing in the group shot cuz they left as sayd

Rock
08-31-2002, 11:03 AM
cool, the girls are very cute!

Reinier
08-31-2002, 11:04 AM
another

Manveet
08-31-2002, 11:19 AM
Looks like you got a cool group of friends there. Show us more pics of hot dutch girls:)

Reinier
08-31-2002, 11:22 AM
lol they 2 pics that have females in them are up but need to be approved. and theyre all minors btw :D

Reinier
08-31-2002, 11:25 AM
party: everybody got leaking in 7-10 and we danced talked and drank till about 2. then we went swimming in the lake which is near my house in total darkness and theres this platform near the shore we swam onto and took pics with a 1600 asa film in the moonlight. (screw flashing) however this whole film got messed when the camera was opened prematurely.
then we went back and everybody slept inside excpet for 3 guys who were sleeping around outside and the guy on the bench.

Reinier
08-31-2002, 11:27 AM
btw excuse me for that red short in the first pic i had to change cuz i sweat my gear all full

Manveet
08-31-2002, 11:32 AM
lol, I was just about to comment on your wardrobe in that pic. A denim jacket and shorts don't mix.

Manveet
08-31-2002, 12:44 PM
Damn, just saw the pics of the two girls. I must say that blond one is a babe.

Reinier
08-31-2002, 01:51 PM
lol yeah shes great

AdamGberg
08-31-2002, 02:05 PM
haha, the first pic. looks like a semi-gap store picture...all the red, white and jeans...nice lookin ladies though!

kAiXuan
08-31-2002, 02:09 PM
have you studs ever heard of undershirts?

Reinier
08-31-2002, 02:19 PM
lol
i dunno. it was a hot damp day here :D

Reinier
08-31-2002, 02:22 PM
also all the people there were long time friends and we didn`t have to look good for each other or nothing. and it had been a long night

Jane
08-31-2002, 06:14 PM
Originally posted by AdamGberg
haha, the first pic. looks like a semi-gap store picture...all the red, white and jeans...nice lookin ladies though!
I was just about to say...that first photo looks like an ad. Lol. :thumbup:

Bam Bam
09-01-2002, 11:08 AM
it seems half your freinds are over 6ft 2 if you are 6ft 4

good looking bunch of young ins you are though

Reinier
09-01-2002, 11:39 AM
hehehe yeah were all tall.
the guy in the back with the assface (just tough friendship dont worry-) is 6"4 too only hes like 145 lbs

Wizard
09-01-2002, 12:12 PM
Let's Heineken :alcoholic

Reinier
09-01-2002, 12:18 PM
sure. come over. i have like a box left

Orange357
09-01-2002, 05:25 PM
Stop showing off your friends BASTARD!:mad: :p

Reinier
09-02-2002, 01:45 AM
lol. but i needed to show them cuz last time i showed some friends they were horrible pics and looked stupid

Wizard
09-02-2002, 01:53 AM
now they are awful pics and they look like assfaces

only your sis demonstrates the quality of dutch chicks

Reinier
09-02-2002, 02:06 AM
*smacks wiz around a bit*

Spawn_X
09-02-2002, 12:01 PM
nice chicks

zwarrior99
09-02-2002, 12:53 PM
Is it just me or are there one too many guys there... And not enough girls.. .I aint suggesting nothing here, I just am telling you maybe you should have a few more girls over.. Unless you are into the group thing you know.

Reinier
09-02-2002, 04:19 PM
it was 50-50 on the invitee list and noone canceled. what happened is alot of the chicks didn`t sleep over and all the guys did. the group picture was made in the morning.
some extra guys chipped in tho and we ended up with like 10 girls and 14 guys total

BennettBoy
09-02-2002, 04:44 PM
Reinier, how do you guys get away with drinking and partying at your house like that? Your parents don't object?

Spawn_X
09-02-2002, 05:16 PM
a whole bunch of guys slept over and no girls?

whatever floats your boat, but if one of y'all wakes up with anal pain - i warned you.

Reinier
09-03-2002, 06:21 AM
no my mom helped me around organizing stuff actually and she never left she just went upstairs/to the neighbours etc to leave us alone.

drinking is legal from 16 remember... and nobody really makes a problem of it if your younger either... no deal

spawn 2 chicks slept over just not the other bunch

YatesNightBlade
09-03-2002, 07:28 AM
land of the giants

BennettBoy
09-03-2002, 07:36 AM
Oh, didn't realize 16 was legal drinking age. Wow!

galileo
09-03-2002, 08:59 AM
What country was this taken in?

Reinier
09-03-2002, 09:08 AM
Holland. duh

galileo
09-03-2002, 09:19 AM
Just making sure. All Europeans look the same.

Wizard
09-03-2002, 09:39 AM
We don't look the same...

Reinier
09-03-2002, 11:03 AM
doh no we dont. specially not comparing to dutch to say greek

Jane
09-03-2002, 11:13 AM
Right. Because both are incomprabale to Slavs.

beastin v6
09-03-2002, 12:07 PM
what the ratio? 1 gurl for like every 15 guys...! lol

Tryska
09-03-2002, 12:13 PM
Originally posted by YatesNightBlade
land of the giants

*lmao* I was just gonna say...if reindier's 8 ft tall, the rest of them are damn near 7.

and i'm with jane on this one..that first pic looks like a tommy hilfiger add. or abercrombie and fitch or soemthing.

Reinier
09-03-2002, 12:29 PM
im 6"3.5 and some of my friends are like the same. most are over 6".

galileo
09-03-2002, 12:56 PM
Oh I see...you're only friends with tall people. PREJUDICE! BIGGOT! HEIGHTIST!

Allen
09-03-2002, 03:19 PM
beastin, he's explained it a million times.

he likes girls, there were girls at his party.

Leave him alone.

Reinier
09-04-2002, 01:38 PM
hahahahah hell yeah.
no males under 5"11 in my house nuh-uh

zwarrior99
09-04-2002, 03:57 PM
16? good lord hey i am moving in with you!

kAiXuan
11-16-2002, 03:15 AM
HAHAHA, i just LMFAO again at that pic and explination of the guy on the bench
that is too funny
reinier, if i ever go to amsterD...........you gotta introduce me to that blonde chick :thumbup: ill take it from there
all u guys drink is HEiniken there?

Reinier
11-16-2002, 03:43 AM
Heineken, Grolsch, or just that cheap beer that come in .75 litre cans at the macro store...

Reinier
11-16-2002, 03:48 AM
btw, yesterday our school organised a night where students could show their music or dance talent, and that blonde girl did a show (shes into musicals, wants to pursue a career in them and is a very talented singer dancer and actress) and I was very very very impressed. her voice is clear and beautiful and she did very difficult songs with fast large transitions in them all perfectly and she did a complicated choreography through it too. 2 teachers were doing the piano and the drums.

I knew she could sing i heard like a tape or so before but never really listened, wow. whole other perspective on that person.

and a guy who is like my bes friend, tho i havent seen him much lately, did Purple Haze on his self built elec guitar, perfectly. he even did the teeth playing part. the whole audience went wild on that one it was cool

Accipiter
11-16-2002, 05:47 PM
that's more freinds than i've ever had in my entire life

Reinier
11-17-2002, 05:55 AM
depends where you draw the line to what you call a friend...
few of those people i dont know all too well, but i just hang out with them

Reinier
08-23-2003, 04:54 AM
Looked to find this thread again. Im having a similar party with many of the same guests and more next friday-saturday.
Its weird to see how much everyone changed. Its a nice way to start the school year. Were now all 17-18 and in our senior year

Reinier
08-23-2003, 04:55 AM
I just had to bring this pic back up. Im sure youll agree its worth it and a riot. Caption up higher in this thread.

also lmao @ me using the words "crew" and "gear"

Stephen Riddington
08-24-2003, 12:26 AM
LOL!!!! is that the guy you were referring to about the bench???

Reinier
08-24-2003, 02:29 AM
yes

madfistbt
08-24-2003, 12:22 PM
I dont know why your posting pictures of your friends especially seeing as there not exactly body builders.:D .Post pictures of them after they spend a couple of years in the gym you fool!

Stephen Riddington
08-24-2003, 06:31 PM
Damn, that bench is small!!! How the hell he manage to sleep on that???

BigNic
01-24-2004, 01:20 PM
bro ur crew looks straight outta a gq or abercrombie mag, lol, the girls look good for sure

defcon
01-24-2004, 01:53 PM
Omgogmgo My Eyes Burned! I Opened The First Pic.. And I See A "metrosexual's Are Us" Add :| :p

Reinier
01-24-2004, 02:29 PM
Lol when will this thread die. its been pretty long

Saint Patrick
01-24-2004, 04:45 PM
bro ur crew looks straight outta a gq or abercrombie mag,

:withstupi

Scott S
01-24-2004, 09:41 PM
"J Crew" is more like it. :p